برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های فضای مجازی در مساجد جیرفت 

برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های فضای مجازی در مساجد جیرفت 

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: تفاهم نامه همکاری پلیس فتا و ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی آسیب های فضای مجازی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان  منعقد شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست همکاری با پلیس فتای شهرستان جیرفت، خبر داد و گفت: این نشست در راستای امضاء تفاهم نامه همکاری این ستاد با پلیس فتای شهرستان جیرفت برگزار شد.
 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این خبر، افزود: این تفاهم نامه همکاری در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی آسیب های فضای مجازی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان  منعقد شد.


 وی بیان کرد: از آنجایی که امروز استفاده از فضای مجازی افزایش چشمگیری در بین اقشار مختلف جامعه دارد بنابراین برای آشنایی کاربران با آسیب و تهدیدات فضای مجازی ضروری است که این کارگاه های آموزشی برگزار شود.


خوبی زاده ابراز کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون عمده فعالیت های کانون های مساجد در بستر فضای مجازی انجام می شود و کارگاه آموزشی آسیب های فضای مجازی می تواند موجب ارتقای سواد فضای مجازی اعضای کانون ها شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های فضای مجازی را گامی موثر در ارتقای سواد اینترنتی برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم با همکاری پلیس فتا با برگزاری این کارگاه ها بتوانیم راه های استفاده بهینه و هوشمندانه از این فضا را آموزش دهیم.

پایان پیام/ 586